بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

مردم ترغیب شوند از کارت سوخت خود در جایگاه‌ها استفاده کنند | توزیع بنزین سوپر، عادلانه و دوره‌ای در جایگاه‌ها انجام می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۴۵۴۱
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
مردم ترغیب شوند از کارت سوخت خود در جایگاه‌ها استفاده کنند | توزیع بنزین سوپر، عادلانه و دوره‌ای در جایگاه‌ها انجام می‌شود
مرکز پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: توزیع بنزین سوپر در مشهد در حال انجام است و عادلانه و دوره‌ای در جایگاه‌های سوخت توزیع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، زمینه عرضه بنزین سوپر در کشور کم است و بر همین اساس درتخصیص آن در سطح استان‌ها هم تاثیر گذاشته است. عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس دراین باره گفته است: از آنجا که امسال میزان سفر‌ها در تعطیلات عید نوروز و عید فطر بسیار بالا بود از طرفی شدت انرژی ایجاد شده در بنزین سوپر از بنزین عادی بیشتر است به همین دلیل در ماه‌های اخیر بیشتر بنزین عادی تولید شده است.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: اگر خودرو‌های در حال تولید به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شوند مصرف سوخت حدود بالا خواهد رفت که عدد بسیار بالا و معادل احداث یک پالایشگاه تهران است و این مسئله بار بسیار سنگینی به وزارت نفت وارد می‌کند. 

قائمی طلب، مدیر روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی در خراسان رضوی در خصوص نبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها گفت: توزیع بنزین سوپر در مشهد در حال انجام است و برای اینکه توزیع عادلانه در بین جایگاه‌ها انجام شود دوره‌ای توزیع صورت می‌گیرد؛  اکنون در سه جایگاه جایگاه ۱۱۴ بلوار معلم، جایگاه ۱۰۷ خیابان ۱۷ شهریور، جایگاه ۱۲۳ بوستان بسیج (بلوار بابا نظر) توزیع می‌شود.

وی همچنین در رابطه با توزیع کارت آزاد سوخت در جایگاه‌ها و کمبود آن گفت: سیاست کشور به این سمت رفته برای جلوگیری از قاچاق سوخت، مردم از کارت سوخت خود در جایگاه‌ها استفاده کنند. اما با این حال کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد که در صورت نداشتن کارت سوخت مردم بتوانند از این کارت‌ها استفاده کنند.

بهاری، رئیس انجمن جایگاه داران سوخت خراسان رضوی به خبرنگار شهرآرانیوز در این باره گفت: کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها به میزانی‌که شرکت منطقه‌ای در نظر گرفته در اختیارجایگاه‌ها قرار گرفته است. اما تاکید شده که مردم ترغیب شوند از کارت سوخت خودشان که محدودیتی هم در ذخیره سازی ندارد استفاده کنند و وبپه جای اینکه از کارت سوخت جایگاه استفاده کنند از کارت خودشان استفاده کنند؛ و اطلاع رسانی به مردم در این باره انجام شده است.
به گفته وی، بر اساس گفته مسئولان مدت زمان تحویل کارت سوخت به افرادی که در خواست کارت سوخت داده اندحداکثر ۴۵ روز است.

بهاری درباره توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌ها یاداور شد: بنزین سوپر در کل کشور سهمینه بندی است. منطقه مشهد هم با توجه به توزیع روزانه دارند بین جایگاه‌ها عادلانه تخصیص می‌شود و در سایت شرکت ملی پخش فراورده‌های سوخت استان محل توزیع اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدودا ۱۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر انجام می‌شود افزود: در پخواست مردم برای بنزین با کیفیت و سوپر افزایش یافته و امیدواریم این تامین صد در صدی انجام شود تا مردم از هر نوع فراورده‌ای که می‌خواهند استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عادلانه توزیع و تخصیص سوخت سوپر در جایگاه‌ها صورت می‌گیرد تاکید کرد: جایگاه‌ها با توجه به زیر ساختی که برای توزیع دارند در خواست برای دریافت بنزین سوپر دارند و اعلام آمادگی می‌کنند. اطلاع رسانی و نحوه توزیع از سوی خود شرکت فراورده‌های نفتی استان انجام می‌شود که کدام جایگاه‌ها در چه بازه زمانی توزیع را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->